Sidor

onsdag 4 januari 2012

Årets första alster!

Och det blev en barnvagn (på beställning)... Efter superduktiga Mayas modell och jag måste säga att jag är jättenöjd med mitt exemplar!! Jag var bara tvungen att blogga den med en gång, och jag har 'glömt' att äta sen jag började med den! Tur att dottern är hos farmor och farfar så hon har fått mat i alla fall ;-). Maken ligger sjuk och är ointresserad av det mesta för tillfället.

Om det skulle missas av någon märklig anledning så kan jag berätta att det är rosa, rosa, rosa. Det blev alltså en flicka. Ett enfärgat papper och ett mönstrat som dekoration. Alla kanter är 'svärtade' med Distress Victorian velvet. En mörkröd ros på en vit 'svärtad' blomma pryder täcket, och en liten nalle hänger i sufletten.






Det här känns som en bra början på det nya året, tusen tack Maya!
Ha det gott - nu ska jag ÄTA!

2 kommentarer:

  1. Tusen tusen takk - den ble jo helt fantastisk fin!! Wow - Vill nestan inte ge bort den ;-) Stor kram & njut av ledigheten. /Heidi

    SvaraRadera