Sidor

söndag 15 januari 2012

Fikadags

Hej igen!

Det här var pysslet jag hade velat hinne med innan jul.... Det tog inte så lång tid, men det beror mest på att även när jag väl gjorde den så behövde den vara färdig 'igår'...
Svärmor vill ha nya kaffekoppar, men vet inte vilken sort. Så hon fick den här med en hälsning i botten att hon får meddela när hon bestämt sig, så får hon några i present. Det blev som en julklapp lite i efterskott.



Idén kommer från idolen Marianne.

Ha en fortsatt trevlig söndag!

2 kommentarer:

  1. åh så fin kopp............allt du gör är jättefint och det är kul att kolla din blogg. Ska ta och (försöka) göra koppen inatt. Syns snart. Kramis

    SvaraRadera
  2. Vilken super fin kopp och rolig idé till svärmor!
    Jag tar med TH diesen till träffen och CB så kan du trycka upp ett lager till dina bokkort, jag var bara tvungen att göra ett bok innan vi träffades, om jag behövde fråga dig hur man skulle göra :-) men ja fixade det.
    Roligt skall det bli att ses på söndag!
    Kramis

    SvaraRadera