Sidor

torsdag 5 januari 2012

Julkort

Jo, visst är julen över, men då går det att visa hur julkortet blev för 2011. Jag ska lägga ut från tidigare år också, men jag har inte fotat dom ännu...


Jag vet inte vad modellen kan kallas, men kortet står självt i alla fall. Lite som en påse men stängd upptill. Och öppen i sidorna, så det är väl en väldigt dålig påse... ;-) På ena sidan av 'medaljongen' är det ett foto, och på andra sidan plats för en liten hälsning.


Jag gör julkorten rätt enkla eftersom jag gör många, det måste kunna gå lite på löpande band.  Just denna gången var jag lite väl sent ute, jag hann klart precis i tid för att posta dom. Hoppas dom som skickades till utlandet kom fram i tid...! Nåja, bättre sent än aldrig.

Tusen tack för de kommentarer jag fått! Jag brukar inte ha nyårslöften, men i år får det ändå bli att lämna fler kommentarer hos andra. Nu vet jag ju hur glad man blir av dom! Oftast är dom bra för egot också- :D

Ha en skön kväll!

2 kommentarer:

  1. HEJ... vi fick ockso ett sont kort så vi fick hälsning från dig. mvh Tilde

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    vilka fina julkort, gjorde säkert en 40 stycken men inget till mig själv, nu funderar jag på att börja göra ett i veckan så nära och kära kan få ett handgjort kort nästa år :-)Tanken finns...vi får se om jag lyckas.
    Jag är full av beundran för allt fint du visar
    älskar barnvagnen, blir ju snart moster igen kanske skulle jag försöka...
    Ryggsäcken var oxå jätte tuff, du är otroligt duktig!
    Skall bli roligt att ses snart!
    Må så gôtt!
    Kramar Ann-Charlotte

    SvaraRadera