Sidor

fredag 30 december 2011

Ryggsäck

Hej!

Det var lite att stå i innan jul, det var ett pyssel till jag hade velat göra men som jag inte hann med. Men jag ville inte stressa så det får bli en annan dag. Julen var bra i alla fall, med släkten, väldigt bra julklappar och mycket mat!

Jag gjorde den här ryggsäcken som en julklapp till min dotter. Idén kommer härifrån, jag ändrade på måtten lite så att det passade för innehållet: i stora facket la jag en liten faktabok om hästar och den lilla ytterfickan låg en anmälan till ett dagridläger på jullovet. Det har gått och blivit en liten hästtjej av henne nämligen... Och av mig också får jag väl erkänna då. Jag red i min ungdom och nu har jag börjat igen. Riktigt roligt är det!





Till sist önskar jag er ett  Gott slut på det gamla året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar