Sidor

lördag 10 december 2011

Brevlåda

God morgon!

Idag visar jag en brevlåda. Inte en vanlig brevlåda som man får sin post i, utan en liten låda gjord av en hög med brev. Även denna idé fick jag från numera nedlagda Arkivet i Göteborg och här är en beskrivning på hur man gör. Min svärmor fick min brevlåda på sin födelsedag för nåt par år sedan och om jag inte minns fel så var det ett presentkort i. Därav bandet inuti lådan, det ska ligga under presentkortet men sticka fram så att man drar i det för att lyfta upp kortet. Som det är ibland när man ska ta ut batterier ur saker och ting.
Jag kom på lite för sent att jag inte hade stoppat i ett brev i kuvertet på insidan av locket...



Ha en skön helg, och håll i hatten om ni ska ut i blåsten!

1 kommentar:

  1. Riktigt snyggt! Du är grymt duktig :-) Kram Heidi

    SvaraRadera