Sidor

måndag 5 mars 2012

Det går fort...

...när man har roligt!

Det finns ett (litet) problem med den här hobbyn: det blir inte mycket annat gjort! Tvätten blev liggande lite väl länge i maskinen och blommorna får klara sig utan vatten en dag till ;-) Men jag kan helt enkelt inte slita mig när jag satt mig vid pysselbordet. Ett rätt behagligt problem, med andra ord!

Idag ger jag en sneak peek på nuvarande projekt. Riktigt kul! Det kommer bli fler såna här, helt klart! Det ligger på tork just nu och det färdiga resultatet visas snart i en blogg nära dig...


Men jag bjuder också på ett annat projekt: Jag gjorde en väggklocka till dottern för kanske ett halvår sedan. Några fjärilar och blommor har 'trillat' av - jag tror det är någon som hade användning för lite blommor och fjärilar på annat håll... ;-)

När vi låg och nattade Wilma på kvällarna hade vi ingen klocka att kika på - alltså gjorde jag en.
Den stora rosa blomman till vänster kommer från ett av Wilmas alla diadem. Det var en favorit men gick sönder. Nu har hon kvar blomman i alla fall.



Förra fredagen var jag med några scrapkompisar hos Magnolia i Borås. Det var en toppendag med shopping och många skratt! Tack härliga ni! Jag längtar redan till nästa gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar