Sidor

tisdag 14 februari 2012

Teatime

Ja, då var det återigen ett tag sen jag bloggade. Det är nog så det kommer att bli, ett inlägg lite då och då. Blir det en gång i veckan är jag nöjd, mer troligt hamnar det på varannan vecka kanske.

Men denna gången visar jag i alla fall en ask för tepåsar. Svärmor  - och svärfar förstås ;-) fick den för att ha sina påsar i, lite trevligare att ställa fram på bordet också. Men jag hade ju inte räknat med den 'nya' varianten av tepåse: sån där pyramidformad sak... Såna hade dom såklart hemma! Men dom slutar nog köpa sådana nu :D

Jag har använt Mariannes tutorial på StampARTic.




Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Tack för i fredags, alltid lika roligt att träffas och få prata om papper.... ;-))
    Wow så snygg din kalender blev, du får ta med den nästa gång så vi kan beundra på nära håll.
    Gillar din tepåshållare oxå, snygg!
    Roligt att du vill vara med i min candy, stort Lycka till!
    Kramar Ann-Charlotte

    SvaraRadera