Sidor

söndag 20 november 2011

Bokkort






Ett kort som ser ut som en bok, alltså ett bokkort. Det kryllar av tutorials ute i vida världen, här är en.
Roligt kort att göra, lite trixigt dock att får 'boksids-ramen' rätvinklig, konstigt nog. Alla delar till ramen är ju raka, så det borde bara vara att sätta ihop så är det klart, men inte i mitt fall åtminstone...
Hmm, jag hade ju utlovat ett mer dekorerat alster denna gången. Detta är nog fortfarande rätt sparsmakat i mångas ögon, men det är i alla fall en del blommor... Papprena var ju så fina att jag inte ville dölja dom. Med mina mått mätt är detta rätt så mycket. Allt är ju relativt ("utom just det faktum att allt är relativt" skulle en kompis till mig påpekat nu)!

Kul att du tittade in!

1 kommentar:

  1. Jättefint bokkort! Kul att du har blogg! Jag har också en men det har inte blivit av att blogga senaste året men jag tror jag ska börja igen. Syns i Januari! Ha det gott

    SvaraRadera