Sidor

torsdag 25 april 2013

Långledigt

Hej!

En kollega gick i pension för ett tag sedan och jag gjorde ett kort till hennes avtackning.

Jag fick låna ett par passande stämplar från en scrapkompis: texterna och damen. Och så hade jag sett denna vikning nyligen på någon blogg. En bra modell om man behöver många fack till etiketter eller annat. Men när jag gjorde kortet så glömde jag ändå bort mig... jag behövde ju någonstans att stoppa presentkorten också... Som tur var hade jag ännu inte gjort något med baksidan så där la jag till en ficka.

Framsidan med alla tags/etiketter
 

Etiketterna utdragna. På den stora som sticks in på sidan av kortet skrev alla kollegor sina namn.




Etiketternas framsida och baksida.
 

 
Kortets baksida med ficka för ett par presentkort.
 
 
Vad härligt det är nu när våren närmar sig! 
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar